seregon -

Wake me up for you go.

Ibland känns det bara som jag gör varenda sak fel. Att om jag blir arg, då är allt mitt fel. Men i själva verket är det dom jag blir arga på som är problemet. Vad måste man göra egentligen för folk ska acceptera en som dom är? Måste man vara snäll och spinkig?. Jag hade gett vadsomhelst för att vara smal. Att bli accepterad för den jag är då.

Äsch.. Jag är ett riktigt klagmonster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Wake me up for you go.

Ibland känns det bara som jag gör varenda sak fel. Att om jag blir arg, då är allt mitt fel. Men i själva verket är det dom jag blir arga på som är problemet. Vad måste man göra egentligen för folk ska acceptera en som dom är? Måste man vara snäll och spinkig?. Jag hade gett vadsomhelst för att vara smal. Att bli accepterad för den jag är då.

Äsch.. Jag är ett riktigt klagmonster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback