seregon -

Wake me up baby!

Skit. Varför måste jag vara den som mår så här? Jag är inte den enda. Men ibland känns det som jag aldrig kommer bli den glada och roliga Tiina Igen. Jag vill... verkligen. Blir må dåligt, utav många grejs. Slösar jag pengar, mår jag skit, Ser jag en vacker person önskar jag att jag var hon. Ser jag mig själv i spegeln vill jag spy. Jag vill se ut som en människa ska. Jag vill inte bli mobbad längre. Jag vill kunna ta kort på mig själv och älska dom.

Bara för att, ni ska veta, www.tiinagardsio.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Wake me up baby!

Skit. Varför måste jag vara den som mår så här? Jag är inte den enda. Men ibland känns det som jag aldrig kommer bli den glada och roliga Tiina Igen. Jag vill... verkligen. Blir må dåligt, utav många grejs. Slösar jag pengar, mår jag skit, Ser jag en vacker person önskar jag att jag var hon. Ser jag mig själv i spegeln vill jag spy. Jag vill se ut som en människa ska. Jag vill inte bli mobbad längre. Jag vill kunna ta kort på mig själv och älska dom.

Bara för att, ni ska veta, www.tiinagardsio.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback