seregon -

UTLOTTNING



Bästa Lovisa www.lefoto.blogg.se har ett sammarbete med Iphoneskal.nu, så hon lottar ut ett iphone skal till en  person för MAX 500kr, och Iphoneskal.nu, har sjukt snygga skal faktiskt, och deras priser är bra. Så klicka in på Lovisas blogg, www.lefoto.blogg.se och var med!

Min motevering:
Jag ska köpa en iphone och vill ha ett skydd, och som Iphonen går på ganska mycket kommer jag kanske inte ha råd med att köpa skal också, då jag har även fått en till lillebror. Motiveringar suger jag på, finns kanske tusen andra som vill ha skal, men jag vill ha innan jag köper mobilen, och detta skal, var faktiskt URSNYGGT, jag älskar döskallar, Det var väl min motevering, suger..
www.iphoneskal.nu www.iphoneskal.nu www.iphoneskal.nu www.iphoneskal.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

UTLOTTNING



Bästa Lovisa www.lefoto.blogg.se har ett sammarbete med Iphoneskal.nu, så hon lottar ut ett iphone skal till en  person för MAX 500kr, och Iphoneskal.nu, har sjukt snygga skal faktiskt, och deras priser är bra. Så klicka in på Lovisas blogg, www.lefoto.blogg.se och var med!

Min motevering:
Jag ska köpa en iphone och vill ha ett skydd, och som Iphonen går på ganska mycket kommer jag kanske inte ha råd med att köpa skal också, då jag har även fått en till lillebror. Motiveringar suger jag på, finns kanske tusen andra som vill ha skal, men jag vill ha innan jag köper mobilen, och detta skal, var faktiskt URSNYGGT, jag älskar döskallar, Det var väl min motevering, suger..
www.iphoneskal.nu www.iphoneskal.nu www.iphoneskal.nu www.iphoneskal.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback