seregon -

Typ asså..

Asså det har varit en galen dag,. Eller ganska typ tråkig? Löste sig iallfall. Och jag har bestämt mer i skolan, för jag ser att det är bra och komma hemifrån också några timmar. På torsdag, åker vi till något ställe mer modernare än Ursen i allfall, datorn går med, Fast kommer nog inte blogga, har nog inget internet med mig. Men vad har man Sims 3 Djurliv för? hehe. Tidsfördriva tiden ofc! :)
Om jag hade fått bestämt vart vi hade åkt hade det varit Göteborg eller Stockholm. Mer kuligare där, här i Bra *host* dalarna är det tråkigt.

Äch, undra om jag ska gå och däcka? o.o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Typ asså..

Asså det har varit en galen dag,. Eller ganska typ tråkig? Löste sig iallfall. Och jag har bestämt mer i skolan, för jag ser att det är bra och komma hemifrån också några timmar. På torsdag, åker vi till något ställe mer modernare än Ursen i allfall, datorn går med, Fast kommer nog inte blogga, har nog inget internet med mig. Men vad har man Sims 3 Djurliv för? hehe. Tidsfördriva tiden ofc! :)
Om jag hade fått bestämt vart vi hade åkt hade det varit Göteborg eller Stockholm. Mer kuligare där, här i Bra *host* dalarna är det tråkigt.

Äch, undra om jag ska gå och däcka? o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback