seregon -

Turn my sorrow into treasured gold

Ibland undrar jag hur vissa personer tänker. Dom tänker inte med hjärnan eller hjärtat iallfall. Tänkte vara snäll till min syster, som vi ska byta rum. Fick tänka lite, som när jag ville ha hjälp med mitt rum tidigare som vägrade hon hjälpa till och satt bara med den j'vla mobilen i handen. Men valde att gå ner och hjälpa henne, men hon bara blev arg, gjorde ingenting rätt. Så gick upp igen. Asså, jag känner mig så j'vla misslyckad när jag vill hjälper henne så tål hon fasen inte och blir bara sur.

Jag är tusan inte värd något, jag är misslyckad. Föralltid. Jag gör allt fel, kan inte säga ett ord rätt. Vet fasen inte hur jag ska göra så jag gör något rätt iallfall :(

Postat av: LOVISA

men tiina du är inte alls misslyckad! det är hon som är elak som blir arg när du försöker hjälpa, säg till henne typ ''varför måste du bli arg på mig hela tiden när jag bara försöker hjälpa dig?! fattar du inte att jag inte har lust att hjälpa dig någe mer då?''



sv; TAAAACK TIINA! Jiiiiiippiiiiii!! :D

2012-01-05 @ 23:29:55
URL: http://lefoto.blogg.se/
Postat av: Emilia :)

" Jag är tusan inte värd något, jag är misslyckad. Föralltid. Jag gör allt fel, kan inte säga ett ord rätt. Vet fasen inte hur jag ska göra så jag gör något rätt iallfall :( "



exakt så känner jag hela tiden , jag får bara skit <3

2012-01-06 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Turn my sorrow into treasured gold

Ibland undrar jag hur vissa personer tänker. Dom tänker inte med hjärnan eller hjärtat iallfall. Tänkte vara snäll till min syster, som vi ska byta rum. Fick tänka lite, som när jag ville ha hjälp med mitt rum tidigare som vägrade hon hjälpa till och satt bara med den j'vla mobilen i handen. Men valde att gå ner och hjälpa henne, men hon bara blev arg, gjorde ingenting rätt. Så gick upp igen. Asså, jag känner mig så j'vla misslyckad när jag vill hjälper henne så tål hon fasen inte och blir bara sur.

Jag är tusan inte värd något, jag är misslyckad. Föralltid. Jag gör allt fel, kan inte säga ett ord rätt. Vet fasen inte hur jag ska göra så jag gör något rätt iallfall :(

Kommentarer
Postat av: LOVISA

men tiina du är inte alls misslyckad! det är hon som är elak som blir arg när du försöker hjälpa, säg till henne typ ''varför måste du bli arg på mig hela tiden när jag bara försöker hjälpa dig?! fattar du inte att jag inte har lust att hjälpa dig någe mer då?''



sv; TAAAACK TIINA! Jiiiiiippiiiiii!! :D

2012-01-05 @ 23:29:55
URL: http://lefoto.blogg.se/
Postat av: Emilia :)

" Jag är tusan inte värd något, jag är misslyckad. Föralltid. Jag gör allt fel, kan inte säga ett ord rätt. Vet fasen inte hur jag ska göra så jag gör något rätt iallfall :( "



exakt så känner jag hela tiden , jag får bara skit <3

2012-01-06 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback