seregon -

The sun have to forgotten you..

Kan man ärligt inte bli accapterad som man är? Måste man stå ut med alla fula ord?. Jag vill bli fotograf men en trycker ner mig, "du kan väl bli städerska istället, du är inte duktig" .. Vet inte hur länge jag kommer klara dom här orden. Jag vill stänga inne orden och inte bry mig. Jag vill inte trycka ner mig,  Jag vet att dom inte är värda mina tårar, men hur ska jag göra?..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The sun have to forgotten you..

Kan man ärligt inte bli accapterad som man är? Måste man stå ut med alla fula ord?. Jag vill bli fotograf men en trycker ner mig, "du kan väl bli städerska istället, du är inte duktig" .. Vet inte hur länge jag kommer klara dom här orden. Jag vill stänga inne orden och inte bry mig. Jag vill inte trycka ner mig,  Jag vet att dom inte är värda mina tårar, men hur ska jag göra?..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback