seregon -

Misslyckad..

Det förra inlägget skulle egentligen handla om något annat, så tar det här istället. Jag vet hur jag mår och jag vet hur jag kan göra det bättre, genom att göra saker jag gillar. Men varför ska jag alltid trycka ner mig på sånt? Jag känner mig dålig men dom flesta tycker jag är bra. Men när en säger det så blir jag alltid glad, och sedan går jag och tittar på andra? Då får jag mig själv känna mig misslyckad. Jag måste verkligen ordna allt med livet nu.

Denna sommar måste jag verkligen fota livet ur mig, På Mathias, På Shelby, På Jennifer, på allt och the World. För jag ska uppfylla mitt egna krav, måste jag åka till Gävle, och det gör jag mer än gärna, det är kul och komma bort från denna skithåla. Shithole.

Ibland vet jag inte vad jag gör här, jag vill flytta till Gävle, Gävle is my heart! Äsch får bli när jag är arton, om mer än ett år, xD

Godnatt kära bloggläsare , I love you all!


Postat av: MT

Gävle ofc! :''D Awesomest place ever 8> haha

2012-01-09 @ 16:38:19
URL: http://nargothrond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Misslyckad..

Det förra inlägget skulle egentligen handla om något annat, så tar det här istället. Jag vet hur jag mår och jag vet hur jag kan göra det bättre, genom att göra saker jag gillar. Men varför ska jag alltid trycka ner mig på sånt? Jag känner mig dålig men dom flesta tycker jag är bra. Men när en säger det så blir jag alltid glad, och sedan går jag och tittar på andra? Då får jag mig själv känna mig misslyckad. Jag måste verkligen ordna allt med livet nu.

Denna sommar måste jag verkligen fota livet ur mig, På Mathias, På Shelby, På Jennifer, på allt och the World. För jag ska uppfylla mitt egna krav, måste jag åka till Gävle, och det gör jag mer än gärna, det är kul och komma bort från denna skithåla. Shithole.

Ibland vet jag inte vad jag gör här, jag vill flytta till Gävle, Gävle is my heart! Äsch får bli när jag är arton, om mer än ett år, xD

Godnatt kära bloggläsare , I love you all!


Kommentarer
Postat av: MT

Gävle ofc! :''D Awesomest place ever 8> haha

2012-01-09 @ 16:38:19
URL: http://nargothrond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback