seregon -

Let's talk truth..

Dom senaste dagarna har det varit väldigt jobbigt. Men blev genast bättre, eller det blev lite bättre. Jag vet att jag trycker ner mig själv för ofta. Oftas utan anledning, och vissa bilder får mig trycka ner mig ännu mer. Skolan är mitt största problem just nu, men ska fan ta mitt feta arsel och gå dit. "Roligare" där än här hemma. Jag gillar lixsom skolan, och förut, (1-6) var jag aldrig hemma om jag inte verkligen var sjuk. Måste ta tag i mig själv nu, och bli vad jag vill bli, FOTOGRAF!.

En liten text jag såg på en blogg,
Let's play truth or dare. ♥
Truth, you tell me how you feel, ♥
Dare, you prove it. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Let's talk truth..

Dom senaste dagarna har det varit väldigt jobbigt. Men blev genast bättre, eller det blev lite bättre. Jag vet att jag trycker ner mig själv för ofta. Oftas utan anledning, och vissa bilder får mig trycka ner mig ännu mer. Skolan är mitt största problem just nu, men ska fan ta mitt feta arsel och gå dit. "Roligare" där än här hemma. Jag gillar lixsom skolan, och förut, (1-6) var jag aldrig hemma om jag inte verkligen var sjuk. Måste ta tag i mig själv nu, och bli vad jag vill bli, FOTOGRAF!.

En liten text jag såg på en blogg,
Let's play truth or dare. ♥
Truth, you tell me how you feel, ♥
Dare, you prove it. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback