seregon -

Kids around me is my second biggest joy in life

Har nyss duschat, borde fixa ordning mitt hår ser ut som en krulltott, och det hatar jag. Idag ska vi hälsa på Mamma och Mathias. Saknar som f'n. Allt ser bra ut med han, han har börjat suga mjölk. Han vägde igår 2347 idag 2390 och är 45.5 lång  är han också. Han får dock både bröst och från en sond. Men dom vill sluta med sonden och se om det fungerar så. Men allt är ok. Ser mycket bättre än dom hoppades, dom trodde att inte skulle börja äta hän men det gör han nu, så. Hoppas dom får bara komma hem snart. Vill ni se fler bilder på han? www.tiinagardsio.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kids around me is my second biggest joy in life

Har nyss duschat, borde fixa ordning mitt hår ser ut som en krulltott, och det hatar jag. Idag ska vi hälsa på Mamma och Mathias. Saknar som f'n. Allt ser bra ut med han, han har börjat suga mjölk. Han vägde igår 2347 idag 2390 och är 45.5 lång  är han också. Han får dock både bröst och från en sond. Men dom vill sluta med sonden och se om det fungerar så. Men allt är ok. Ser mycket bättre än dom hoppades, dom trodde att inte skulle börja äta hän men det gör han nu, så. Hoppas dom får bara komma hem snart. Vill ni se fler bilder på han? www.tiinagardsio.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback