seregon -

When our lips meet, so I forget the time, Just you and me

Varför måste jag känna mig så ensam, speciellt när jag kollar romantiska filmer. New Moon är väldigt romantiskt. Inte bara det. Jag är dödskär i vampyrer. Men iallfall. Jag vill också ha en kille, att kunna berätta mina känslor för en starkare person än mig själv.  Att ha någon att säga "Jag älskar dig" , Någon att krama i sorliga stunder, någon som verkligen lyfter mig över marken. Allt alla säger är att min stund kommer, Jag vill inte vänta. Jag vill vara en med  just han.

Jag vill bara gråta för att jag inte har just den, men jag är sån. Jag vet att jag är fånig. Vill att det ska vara Du och Jag,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

When our lips meet, so I forget the time, Just you and me

Varför måste jag känna mig så ensam, speciellt när jag kollar romantiska filmer. New Moon är väldigt romantiskt. Inte bara det. Jag är dödskär i vampyrer. Men iallfall. Jag vill också ha en kille, att kunna berätta mina känslor för en starkare person än mig själv.  Att ha någon att säga "Jag älskar dig" , Någon att krama i sorliga stunder, någon som verkligen lyfter mig över marken. Allt alla säger är att min stund kommer, Jag vill inte vänta. Jag vill vara en med  just han.

Jag vill bara gråta för att jag inte har just den, men jag är sån. Jag vet att jag är fånig. Vill att det ska vara Du och Jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback