seregon -

If you find a man that's worth a damn and treats you well , Then he's a fool,

Jag borde ändra saker i mitt liv egentligen. Sluta trycka ner mig själv, men det är inte enkelt. Jag snackar med en dödsnygg kille på msn, och han får mig må bra. Vi är vänner, och det är precis det jag vill (även om det skulle vara gulligt med mer) Han säger saker som får mig le. Han får mig må bra. Han tycker om mig som person. Våra chattar är alltid roliga, och vi brukar prata hela nätterna om vad som helst egentligen.

Och jag vet nog att just den personen kan läsa det, så jag skäms inte över vad jag har  skrivit  (att jag gillar dig allså). Det vet du .. I sommar MÅSTE vi träffas. Det skulle göra min sommar till en toppensommar<3
Du får gärna komma hit en dag, över dagen bara gullegris<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

If you find a man that's worth a damn and treats you well , Then he's a fool,

Jag borde ändra saker i mitt liv egentligen. Sluta trycka ner mig själv, men det är inte enkelt. Jag snackar med en dödsnygg kille på msn, och han får mig må bra. Vi är vänner, och det är precis det jag vill (även om det skulle vara gulligt med mer) Han säger saker som får mig le. Han får mig må bra. Han tycker om mig som person. Våra chattar är alltid roliga, och vi brukar prata hela nätterna om vad som helst egentligen.

Och jag vet nog att just den personen kan läsa det, så jag skäms inte över vad jag har  skrivit  (att jag gillar dig allså). Det vet du .. I sommar MÅSTE vi träffas. Det skulle göra min sommar till en toppensommar<3
Du får gärna komma hit en dag, över dagen bara gullegris<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback