seregon -

I think You're pretty without any makeup on

Allt börjar se ljust ut nu. Mamma mår bättre, men har fortfarande ont. Imorgon ska hon få komma ner till Mathias och ha han brevid sig (om jag har rätt?). Så allt börjar ljusna nu, Hoppas dom kommer hem snart bara. Har inte träffat Mathias och Mamma sen i torsdags, det gör mig ledsen, Jag älskar min mamma hon är min styrka i livet, och nu när hon inte är hemma, så känns det så  tomt. Det känns ledsamt.

Tårarna vill bara komma, men jag vill ju vara stark för henne. Bara att prata med henne får mig vilja gråta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

I think You're pretty without any makeup on

Allt börjar se ljust ut nu. Mamma mår bättre, men har fortfarande ont. Imorgon ska hon få komma ner till Mathias och ha han brevid sig (om jag har rätt?). Så allt börjar ljusna nu, Hoppas dom kommer hem snart bara. Har inte träffat Mathias och Mamma sen i torsdags, det gör mig ledsen, Jag älskar min mamma hon är min styrka i livet, och nu när hon inte är hemma, så känns det så  tomt. Det känns ledsamt.

Tårarna vill bara komma, men jag vill ju vara stark för henne. Bara att prata med henne får mig vilja gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback