seregon -

I can be your lover, but you must be honest to me..

Godmorgo folket, idag åker mamma till falun. Bara om några timmar. Det gör ont. Men det är spännade, för bebisen kan komma närsomhelst. Dom senaste timmarna har jag spelat Sims 3 Husdjur lite. Sjukt kul. Ni skulle se en av mina simmar när hon red, hon såg livrädd ut.  Kunde inte sova inatt bara för att jag mår så illa, så kollade lite på Älska Mig, sen spela jag lite tills mobilen fick damp. Den kommer nog falla sönder snart, får hålla en månad till iallfall, till febuari.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

I can be your lover, but you must be honest to me..

Godmorgo folket, idag åker mamma till falun. Bara om några timmar. Det gör ont. Men det är spännade, för bebisen kan komma närsomhelst. Dom senaste timmarna har jag spelat Sims 3 Husdjur lite. Sjukt kul. Ni skulle se en av mina simmar när hon red, hon såg livrädd ut.  Kunde inte sova inatt bara för att jag mår så illa, så kollade lite på Älska Mig, sen spela jag lite tills mobilen fick damp. Den kommer nog falla sönder snart, får hålla en månad till iallfall, till febuari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback