seregon -

A baby's born in the middle of the night

Imorgon åker mamma in på sjukhus och blir där några veckor. Så vi blir bara jag , min syster , broder min och pappa i några veckor. Men det får funka, vi får hjälpas åt. Pappa måste jobba så min lillebror går iallfall på dagis till 5 så om pappa skulle bli sen kan jag eller min syster hämta han. Kommer sakna att ha min mamma hemma, men iallfall kommer jag gå i skolan för det är ingen idé att säga att man är sjuk till pappa för han måste man gå hur man än mår, om man inte jätte sjuk. Men det får funka iallfall..

Just nu vet jag inte vad det är mig, direkt om jag äter så blir jag illamående. Vill inte sluta äta heller. Måste vara något fel? det spelar lixsom inte roll vad jag äter, jag behåller oftas ingenting?  Hoppas det blir bättre snart. Lite fel och må illa nu när jag ska försöka gå ner i vikt. Det kommer inte bli enkelt heller, för skräpmat är så j'vla gott.  Nu har jag iallfall fått stöd från en väldigt snäll och sjukt vacker person, och vi ska stödja varandra. 

Just nu gör jag ingenting alls, kollar på tv, letar efter Iphone skal, tänkte köpa redan nu så jag har när jag får iphonen nästa månad [Ja jag tänker köpa en Iphone]. Jag vill hellre köpa en mobil jag VILL ha och inte slösa bort pengarna på en mobil jag inte vill "ha"  bara för jag har råd med just den? Hade kunnat väntat till Iphone 5 kommer, men orkar inte så köper en 4S istället, och som det ser ut blir det en vit. Vet ni var det finns och köpa ovanliga skal? Har du någon tävling där du lottar ut iphone skal? (A) SKRIV direkt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

A baby's born in the middle of the night

Imorgon åker mamma in på sjukhus och blir där några veckor. Så vi blir bara jag , min syster , broder min och pappa i några veckor. Men det får funka, vi får hjälpas åt. Pappa måste jobba så min lillebror går iallfall på dagis till 5 så om pappa skulle bli sen kan jag eller min syster hämta han. Kommer sakna att ha min mamma hemma, men iallfall kommer jag gå i skolan för det är ingen idé att säga att man är sjuk till pappa för han måste man gå hur man än mår, om man inte jätte sjuk. Men det får funka iallfall..

Just nu vet jag inte vad det är mig, direkt om jag äter så blir jag illamående. Vill inte sluta äta heller. Måste vara något fel? det spelar lixsom inte roll vad jag äter, jag behåller oftas ingenting?  Hoppas det blir bättre snart. Lite fel och må illa nu när jag ska försöka gå ner i vikt. Det kommer inte bli enkelt heller, för skräpmat är så j'vla gott.  Nu har jag iallfall fått stöd från en väldigt snäll och sjukt vacker person, och vi ska stödja varandra. 

Just nu gör jag ingenting alls, kollar på tv, letar efter Iphone skal, tänkte köpa redan nu så jag har när jag får iphonen nästa månad [Ja jag tänker köpa en Iphone]. Jag vill hellre köpa en mobil jag VILL ha och inte slösa bort pengarna på en mobil jag inte vill "ha"  bara för jag har råd med just den? Hade kunnat väntat till Iphone 5 kommer, men orkar inte så köper en 4S istället, och som det ser ut blir det en vit. Vet ni var det finns och köpa ovanliga skal? Har du någon tävling där du lottar ut iphone skal? (A) SKRIV direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback