seregon -

Kär<3

Jag är kär, och den jag är kär älskar mig också. Vi var typ tillsammans för ett år sen, men ingen av oss var redo och jag mådde skit (och han ville inte ha ett "distansförhållande"). Vi ska ut på dejt på påsklovet. Jag känner han även fast jag bara har mest snackat med han på msn osv, men vi har faktiskt träffat varandra. Så vi är typ tillsammans, och jag är glad. Vi är väl inte det än egentligen, vi väntar på varandra. Tills han flyttar hit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kär<3

Jag är kär, och den jag är kär älskar mig också. Vi var typ tillsammans för ett år sen, men ingen av oss var redo och jag mådde skit (och han ville inte ha ett "distansförhållande"). Vi ska ut på dejt på påsklovet. Jag känner han även fast jag bara har mest snackat med han på msn osv, men vi har faktiskt träffat varandra. Så vi är typ tillsammans, och jag är glad. Vi är väl inte det än egentligen, vi väntar på varandra. Tills han flyttar hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback