seregon -

It is my Life

Yes. Idag har jag tagit ner foten i marken och bestämt. Nu är det dax och bli "vacker". Denna vecka kanske jag inte gör en jättebra "diet" men endå. Mitt egna val eller hur? Jag tänker inte äta ett dugg denna vecka. Bara dricka. Målet är gå ner 1-3kg men är nöjd det jag går ner. Jag tänker gå ner i vikt. PUNKT SLUT. Mitt nya liv startar NU.

Tack Susanna att hjälper mig. Tack Linn för att du ger mig Styrkan. Tjejer Jag älskar er<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

It is my Life

Yes. Idag har jag tagit ner foten i marken och bestämt. Nu är det dax och bli "vacker". Denna vecka kanske jag inte gör en jättebra "diet" men endå. Mitt egna val eller hur? Jag tänker inte äta ett dugg denna vecka. Bara dricka. Målet är gå ner 1-3kg men är nöjd det jag går ner. Jag tänker gå ner i vikt. PUNKT SLUT. Mitt nya liv startar NU.

Tack Susanna att hjälper mig. Tack Linn för att du ger mig Styrkan. Tjejer Jag älskar er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback