seregon -

Know it's not right but it hurts when they're laughing

Sitter just nu i skolan. Vi började dagen 8.30 med Matte tills 9.30 , sen hade vi Geografi, Vi ska ha prov på onsdag, vi ska kunna alla länder, iallfall 20. Men tränade på datorn och kom upp i 39 i Europa. Så vi får hoppas att provet går bra, måste fan plugga ihjäl mig. Jag måste fan fixa godkänt i alla ämnen, kommer in bli lätt men måste. Jag vill ju bli fotograf? Då måste jag plugga. Tänker fan gå tills jag inte kan stå längre.


Fuck, When will
this evil end? When are they going to love me?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Know it's not right but it hurts when they're laughing

Sitter just nu i skolan. Vi började dagen 8.30 med Matte tills 9.30 , sen hade vi Geografi, Vi ska ha prov på onsdag, vi ska kunna alla länder, iallfall 20. Men tränade på datorn och kom upp i 39 i Europa. Så vi får hoppas att provet går bra, måste fan plugga ihjäl mig. Jag måste fan fixa godkänt i alla ämnen, kommer in bli lätt men måste. Jag vill ju bli fotograf? Då måste jag plugga. Tänker fan gå tills jag inte kan stå längre.


Fuck, When will
this evil end? When are they going to love me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback