seregon -

I just like to put my hands up in the air

Jag är så jävla stolt över mig själv, bara för att jag klarar av att gå i skolan. Snart inne på andra veckan att gå HELA. Men ni som känner mig IRL, borde veta att jag är väldigt slut, och då blir jag sjukt flömmig. Men men. Allt kommer bli perfekt en dag, inte kanske idag eller imorgon.

En sak jag just nu tänker på är Alla hjärtans dag, Jag gillar det inte. Jag blir och känna mig ännumer ensam än vad jag brukar göra. Jag vill också ha en mysig kille och mysa med -.-


Just nu - Skänker jag mina tankar till min Bästa kompis (Susanna)<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

I just like to put my hands up in the air

Jag är så jävla stolt över mig själv, bara för att jag klarar av att gå i skolan. Snart inne på andra veckan att gå HELA. Men ni som känner mig IRL, borde veta att jag är väldigt slut, och då blir jag sjukt flömmig. Men men. Allt kommer bli perfekt en dag, inte kanske idag eller imorgon.

En sak jag just nu tänker på är Alla hjärtans dag, Jag gillar det inte. Jag blir och känna mig ännumer ensam än vad jag brukar göra. Jag vill också ha en mysig kille och mysa med -.-


Just nu - Skänker jag mina tankar till min Bästa kompis (Susanna)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback