seregon -

Why do you not love me?

Nu har jag suttit och funderat ganska länge, varför är inte Julen och Nyåret desamma för några år sen? Då lixsom vaknade jag upp och längtade till kalle Anka skulle börja, Nu vill jag bara att allt ska vara över. Så har det varit i minst två , tre år nu. Familjen är det inget fel på, jag älskar dom. Julklapparna är underbara. Jag fick det jag ville iår. Pengar, Sminklåda, Schampo, Borste, Ögonskugga, Mascara, Filt, Ögonbindel(?). Pengarna ska jag spara till en iphone med, Vit eller svart vet jag inte. Kanske är det att man saknar en person, att kunna sitta och mysa med under alla tillfällen, kanske är det för att jag borde kanske vara med vänner också? Jag vet inte längre själv. Ingen lust att fira.

Det är ganska jobbigt och se folk ha en pojkvän/flickvän, jag vill också ha det. Jag vet att det kommer. En kille man kan berätta hur man precis känner, utan att den ska bli sur, istället förstå och trösta en i både glada och tråkiga stunder. Räddaren i nöden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Why do you not love me?

Nu har jag suttit och funderat ganska länge, varför är inte Julen och Nyåret desamma för några år sen? Då lixsom vaknade jag upp och längtade till kalle Anka skulle börja, Nu vill jag bara att allt ska vara över. Så har det varit i minst två , tre år nu. Familjen är det inget fel på, jag älskar dom. Julklapparna är underbara. Jag fick det jag ville iår. Pengar, Sminklåda, Schampo, Borste, Ögonskugga, Mascara, Filt, Ögonbindel(?). Pengarna ska jag spara till en iphone med, Vit eller svart vet jag inte. Kanske är det att man saknar en person, att kunna sitta och mysa med under alla tillfällen, kanske är det för att jag borde kanske vara med vänner också? Jag vet inte längre själv. Ingen lust att fira.

Det är ganska jobbigt och se folk ha en pojkvän/flickvän, jag vill också ha det. Jag vet att det kommer. En kille man kan berätta hur man precis känner, utan att den ska bli sur, istället förstå och trösta en i både glada och tråkiga stunder. Räddaren i nöden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback