seregon -

Välkommen till min nya blogg!

Först och främst vill jag tacka att du hittade hit, Kunde inte varit enkelt. Jag heter Tiina Gardsiö "tiinagardsio.blogg.se" och min dröm är att bli fotograf. Den senaste tiden har det blivit väldigt mycket text på min fotoblogg, och vill hålla den som en fotoblogg. Därför skapade jag Seregon,  Mitt egna krypin. Där jag kan dela med mig av min vardag och mina känslor.
Ibland kan det komma bilder, men oftas bara text. Jag kommer försöka skriva så välskrivet som möjligt.

I nästa inlägg kommer jag skriva lite om mig. Så håll koll!
Ni får även skriva om ni har några tävlingar går gärna med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min nya blogg!

Först och främst vill jag tacka att du hittade hit, Kunde inte varit enkelt. Jag heter Tiina Gardsiö "tiinagardsio.blogg.se" och min dröm är att bli fotograf. Den senaste tiden har det blivit väldigt mycket text på min fotoblogg, och vill hålla den som en fotoblogg. Därför skapade jag Seregon,  Mitt egna krypin. Där jag kan dela med mig av min vardag och mina känslor.
Ibland kan det komma bilder, men oftas bara text. Jag kommer försöka skriva så välskrivet som möjligt.

I nästa inlägg kommer jag skriva lite om mig. Så håll koll!
Ni får även skriva om ni har några tävlingar går gärna med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback