seregon -

Happy New Year

Gott nytt år på er! Hoppas ni ska göra något kul idag. Det ska inte jag, ska försöka städa mitt rum så jag får byta. Fast måste köpa en ny säng bara, vill inte ha min, den är för stor och ensam. Behöver inte stor.  Sen blir det inte så mycket mer att göra, fira nyår med familjen, ska iallfall inte sova in det nya året. Äsch, jag får underhålla mig själv genom musik. Musik är my life. Smäll inte för många raketer inatt, tänk på djuren. 
    Igår såg jag på världens bästa film, eller i förrgår kanske. Rent heter den. En musikal, har kärlek för musikaler fast då ska jag gilla låtarna också. Den borde ni faktiskt se.

Jag måste säga att jag gillar den här bloggen faktiskt, jag älskar den. Det känns här har jag inga krav att lägga upp en bild och jag kan i princip säga vad jag vill utan någon i familjen läser.
Nä nu ska jag inte skriva mer för stunden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Happy New Year

Gott nytt år på er! Hoppas ni ska göra något kul idag. Det ska inte jag, ska försöka städa mitt rum så jag får byta. Fast måste köpa en ny säng bara, vill inte ha min, den är för stor och ensam. Behöver inte stor.  Sen blir det inte så mycket mer att göra, fira nyår med familjen, ska iallfall inte sova in det nya året. Äsch, jag får underhålla mig själv genom musik. Musik är my life. Smäll inte för många raketer inatt, tänk på djuren. 
    Igår såg jag på världens bästa film, eller i förrgår kanske. Rent heter den. En musikal, har kärlek för musikaler fast då ska jag gilla låtarna också. Den borde ni faktiskt se.

Jag måste säga att jag gillar den här bloggen faktiskt, jag älskar den. Det känns här har jag inga krav att lägga upp en bild och jag kan i princip säga vad jag vill utan någon i familjen läser.
Nä nu ska jag inte skriva mer för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback